7:51 AM Nov 28, 2010
eeer ,
Macam tittle die ah, eeeer : Speechles weeeeh ! ak nk cite, byk gile cite neh. Malas dooh ==' Ak ckp doh lagi, Abah mesti marah. EHEHEHE :) Elek baaaah

12:44 AM Nov 15, 2010
It's about me :)
Tubuhku menggeletar…
Di hati rasa berdebar
Apabila kau muncul menjelma di depan mata
Aku ketandusan kata kerana lidah rasa kelu
Ku cuba tepis perasaan tapi hati menuntut
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

Ku jatuh hati padamu…
Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang
Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’
Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa? (ulang)

Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

7:55 AM Nov 9, 2010

I LOVE YOU :*

9:37 PM Nov 4, 2010
He makes me cry again and again D';

Why? knape awk diam tibe tibe? Saye tk suke awk mcm ni, please laaa. Jadi la mcm sblum ni,
I LOVE YOU MORE AFTER YOU MAKE ME CRY ABOUT YOU D';
isk isk, saye cume takot dlm diam awk msg ngn die. Saye tgok awk ngn die rapat smacam, so saye risau awk lari pegi kat die. Please, awk dh janji setie ngn saye kan? Jangan ckp mulot je syg :*

reload, numbskulls, reload.


bio tag link misc


the idiot says: WELCOMEE

♦Have fun with this home :)
♦eerrr,



a>