4:42 PM Jul 17, 2010
Purple dottt .
aku ade kawan, kawan aku ramai, 3 orang da'BOMBB ! ;DDD sayang diorg smpai mampos, tapi kalau dah pendek umur, takla koddd. tapi kalau aku tadek aku taw diorg SUNYIII !
kan kan kan ?


: oh nurhidayah nukman ,
aku maen ngan kaw drpd kecik smpai aku jdi BLACK ,
aku taw kite dah tak boleh maen mcm dulu kat pdg nti kite SEGAN ,
kite dulu pon 24 hours non-stop ,
tpi skang kaw dah mcm panda duk kat dlm rumah mendiam ,
tapi ape ape pon,
u're da'BOMMBBB skalii .

: siti zulaikha mustafa ku sayang ,
kaw jgnlah buat aku saket hati dgn kaw ,
aku taw kaw paham aku en ? ;))




: putri nur ain zakirah azlan ku sayang ,

.......................................................

: siti zulaikha zulkifli ku sayang ,

.....................................................


Korang tbaek koddd ! xD
p/s: jgn ssekali korang try nak RAMPAS !


reload, numbskulls, reload.


bio tag link misc


the idiot says: WELCOMEE

♦Have fun with this home :)
♦eerrr,



a>