4:17 AM Jul 18, 2010
masak - masak ;DDD
woahhh, maen masak masak best menanyeeh. BHAHAHAHHH!! rugi gile tak try, tawla korg dah segan nak maen masak masak ngan budak kecik en. Yelehhhh, korg dah BESAR dahh !
location: blakang rumah .
time: 11 lebeh kod .
organise: kobess !

aku dgn belom mandi teros pegi blkg bukak pintu, pastu suroh budak budak carik daon kering atw alat alat yg boleh bakar laa. aku keje siapkn tempat :D . pastu adek aku, anis, die tanye akuh ,
" ejan, ejan nak ikan tak ?"
" ikan? kang kene marah ngan umi baru taw, xyah arr. "
" takkk! bukan ikan umi, ekan kat blkg rumah oren tuhh. "
" laah, ade ikan ke ? okelahh, pegi amek. "
" nah ejan, "
due ekor ikan kering, ade jugak en org nak buang ikan kereng blkg rumah. pastu dah ade daun kering sume sume, aku pon bukk api. bakar due ekor ikan tuh. pastu keluarlah NURHIDAYAH drpd rumah die join kitorang skalii. dah bosan msk ikan, bagi ikan tu dkt meow-meow blkg rumah tuh, LAKU JUGAK LA WEHHH!! ade jugak sekor kuceng amek, sekor ikan lagi kitorang tak bagi sbb dah bcampor dgn abu abu tuh, kitorang tak kejam eh, kejam siket je . pastu dah boring, masok balek rumahhh, mandi sbb baw asapp ! fuhhh, sedap gile baw asap, tapi mak aku ckp .
" mane boleh buat pmbakaran tbuke kat KL neh, nti kene tgkp. " umi .
" asal pulak? kat kampong oke je? " aku .
" okee, kite bakar dlm rumah jela kalau mcm tuh. " dayah ckp .
" HAH! bagos gile, pastu nti rumah tbakar bombe tanye knape sbb buat pmbakaran dalaman, kan ta boleh buat pmbakaran tbuke. " aku .
" yelah yelah, " umi .

Harap boleh maen lagiii , dekat pdg. naseb arh diorg nak kate ape, asal ENJOYY !
;DDD

reload, numbskulls, reload.


bio tag link misc


the idiot says: WELCOMEE

♦Have fun with this home :)
♦eerrr,



a>