5:17 AM Aug 25, 2010
betine !
eh , aku taw kaw da ade kwn sdirik la weh , tapi tak bmaksud nak jeles kan aku dgn katek kate TAIK kaw tu en ? itu care bapok la weh ! stakat org mcm kaw , aku boleh jumpe tepi jalan , KALAU AKU NAK ! tapi tolong a weh , wlwpon aku ade benci siked kat kaw , aku syg kaw , tolong jgn jadi manusie yg tak bfaedah kat skola tu , ta yah nak mggedik ngan kwn kwn yg kaw slh pileh tu .
aku tgok kaw da smaken gedik skang neh , jadi maken ramai org kutuk pasal kaw. Aku join skali ah ! stakat nak jeles jeles en aku dgn kawan kawan bodoe kaw tu ! hujong tahon nti la wehhh .
BEST FRIEND FOREVER konon ! tolong ahhh ! tahon depan gerenti bkecai punye lah korg nehhh !
mennyampah aku tengok kaw -.-'

reload, numbskulls, reload.


bio tag link misc


the idiot says: WELCOMEE

♦Have fun with this home :)
♦eerrr,



a>